måndag, november 17, 2008

Måndag...

... och jag har jobbat. Redigerade a-delen på TA och det gick bra. Förutom dagens sidor har jag även gjort sidor som ska in på onsdag. Känns lite skumt att jobba med sidor som ligger någon dag längre fram i tiden, man blir lätt förvirrad över vilken dag man egentligen är på.

Helgen har varit bra. Gummi har varit i Norge sedan i fredags och i går kväll kom han hem igen. I torsdags flög de till Kiruna och åkte sen vidare till Lofoten i Norge efter en övernattning i Sverige. De var på späckhuggarsafari och festade och hade riktigt kul. Han tog också många bilder. De, tillsammans med bilder från Ann-Margreths kalas, kommer in snart.

Var ute hos mamma i går och umgicks lite. Träffade också lilla Sofia för första gången, lilla sötnosen. Skulle ha varit på födelsedagskalas hos farmor på kvällen, men hon var sjuk, så det blev tyvärr inställt.

Hur ser då veckan ut? Ska hjälpa mormor lite, ska till kören, träna, jobba och ha det allmänt mysigt. Dessutom ska vi få bytt däck på bilen också. Det var frost ute i dag, visserligen har jag allrounddäck (som ska fungera som vinterdäck), men jag känner mig säkrare med dubbdäck.

Nä, ska inte skriva mycket mer just nu.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: