onsdag, november 26, 2008

Snart är det advent! Snart är det advent! Jag längtar så himla mycket efter alla ljus och våra prydnader. "Men varför vänta tills lördag?", undrar ni väl. Den som väntar på något gott, och det är något speciellt med känslan att göra det på helgen och sen dricka lite glögg medan man tänder det första ljuset. :)

Så vad händer annars? Var på kören i går och fick övat inför söndagens gudstjänst. Hann handla, hämta ut paket på Hemköp, handla lite julklappar och ta det lugnt också. I dag har jag jobbat på TA, först redigerade jag lite a-del och sen fixade jag lite inför morgondagen.


Humör:
Riktigt bra, alltid småtrött, men riktigt bra.
Gjort: Jobbat, kliat katten, tar det lugnt just nu.
Planer: Ska titta på "Leilas Jul" om en och en halv timme. Ska jobba i morgon och fredag.
Ser på: Datorskärmen med vänstra ögat och "Dr Phil" med det högra ögat. Hehe. Länge leve den kvinnliga simultankapaciteten.
Lyssnar på: En väldigt jobbig röst på tv och Gummi som spelar gitarr i rummet bredvid.
Läser: Vad jag bloggar.
Dricker: Cola Zero och vatten.
Äter: Åt två pepparkakor och två clementiner för en halvtimme sen.
Bästa: Att jag är halvvägs genom veckan. Snart helg igen!
Sämsta: Kommer inte på något just nu.
Väder: Regn :( Och all snön är borta också! :(

Mer? Hm, inte mer än vad jag kan summera i listan. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: