torsdag, oktober 30, 2008

Hade nästan glömt bort...

... att jag har en blogg. Hehe. Det har inte hänt så jättemycket. I måndags tränade jag SatsCykel och SatsCore. I tisdags var jag ute i Fuglie och på Vellingeblomman med mamma och Ann-Margreth. Fick huvudvärk när vi var där som inte gick över. Körövningen tog det sista av mina icke-huvudvärkskrafter och så fort jag kom hem så gick jag och lade mig. Somnade ganska omedelbart och sov så sött, så sött så.

I går var jag på Arbetsförmedlingen och pratade lite med dem, det skadar inte att kolla runt. Ett pass BodyPump avrundade dagen, vilket har resulterat i träningsvärk i dag. Hade inte mycket ork till något i dag, så jag tog det lugnt och broderade lite. Träffade Nanna lite senare över ett par bitar sushi och lite skvaller.

Jaja, vad mer? I morgon ska jag jobba på TA, ska redigera A-delen eftersom det ska vara något slags möte som tar upp huvudredigerarens tid. På lördag ska jag sjunga med kören på en allhelgonagudstjänst och på söndag blir det jobb på Nilson. Woopiee!

Så, även om inledningen av veckan inte varit alltför hektiskt, så blir det mycket nu på den avslutande biten. Nästa vecka blir full med födelsedagar, kalas, träning, jobb och kör och körmöte. A lot to do about everything. Nice. :)

Nä, nu ska jag ta och avrunda ännu ett meningslöst inlägg... Hehe... Ska upp tidigt i morgon, så det är sängen nästa.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: