lördag, oktober 11, 2008

Helg mitt i hösten

Sista arbetsdagen den här veckan. Nice. I torsdags arbetade jag på Nilson på Mobilia, en dag som började bra men som avslutades med en väldigt skum kväll. De mest skumma människor kom in och gjorde skumma reklamationer och returer. Hehe.

I går var jag på TA. Hade från början två eftermiddagsjobb, men blev utskickad på ett tredje jobb redan på förmiddagen, vilket betyder att jag har tre artiklar med i dagens TA. Nice igen! :)
På kvällen var det trerättersmiddag på Dannegården med Gunilla, som fyllde 60 år. Till förrätt var det pilgrimsmusslor, till huvudrätt hjortkött och till efterrätt tre sorters tryffel. Mycket gott och lagom mycket. Man var mätt, men inte alltför mycket. Tack så jättemycket!

I dag ska jag jobba på Nilson igen. Har fem timmars arbete framför mig och sen är det helg. Ska försöka få handlat på söndag eftersom jag jobbar på som redigerare på TA både måndag och tisdag.

Mer? Planerar en Ullaredsfärd i slutet av oktober, mer kan jag inte säga för att mer är inte bestämt. Das war alles.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: