måndag, oktober 20, 2008

Spännande värre...

Trots att jag, i nuläget, inte har några arbetstimmar inplanerade så betyder det inte att jag sitter här och rullar tummarna. I dag fixade jag hem två konsertbiljetter till Gummi och Gulli, de ska se Metallica i Köpenhamn i slutet av juli, nästa år. Tvätten fixade jag lite senare och efter det blev det SatsCykel och SatsCore. Har inte tränat spinning på fyra-fem år, och det var riktigt roligt.

Helgen var annars fin. I lördags skulle vi haft spelkväll men när den inte blev av, så förvandlades den till en myskväll istället. I går kväll var jag ute på "JP´s" och åt med mina kollegor från Nilson. Mycket trevligt och gott värre. Kom hem proppmätt och supernöjd.

I morgon är det dags för kör, på torsdag ska jag och Maria till Vellingeblomman och på fredag ser det ut att bli en tur till Ullared, alla shoppingdårars paradis. Och så får vi kanske besök till helgen. Händelserikt värre. :)

Jaja, klockan närmar sig sängdags. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: