söndag, oktober 26, 2008

Söndag, snart ny vecka igen....

En vecka snart till ända. Här sitter jag, i mysbyxor, framför teven. Har haft en relativt lugn vecka, arbetsmässigt, men däremot har jag kommit igång med träningen igen. Två spinningpass+ Core och ett bodypumppass.

I torsdags var jag och Maria på Vellingeblomman och strosade runt bland julsakerna. Åh, vad jag längtar till julen! :) I fredags var jag i Ullared med pappa och Gunilla, och som det shoppades! Fick köpt lite till oss och lite julklappar. Somnade i bilen på väg hem, så blir det när man går upp supertidigt. Hehe.

Helgen har också varit fin, tog det lugnt i går. Efter spinningen var jag så trött att jag slocknade på sängen på eftermiddagen. En extra timmes sömn fick vi också i natt, det var underbart att vakna klockan 10 och inse att den egentligen bara var nio. I eftermiddags körde vi till Vellinge och firade Marias födelsedag (hon fyllde i torsdags när vi var på Vellingeblomman) med kakor och tårta. Riktigt mysigt och trevligt var det. :)

Vad händer mer? Inte mycket, ska jag erkänna. Ska invänta telefonsamtal den här veckan också, men en arbetsdag har jag i alla fall. Det är bättre än inget.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: