måndag, juli 21, 2008

Ny vecka med nya uppgifter

Helt otroligt vad dagarna går snabbt. Helgen hann knappt anlända förrän den åkte igen. Vi hann med städning, tvättning, att handla och äta middag med halva släkten när farmor bjöd oss på middag på Dalabadets restaurang. :)

Men man ska inte sörja dagar som gått, de lär ju inte komma åter ändå. Jag tuffar på i samma takt som innan och njuter av jobbet. I dag boxade jag a-delen för första gången och det gick riktigt bra, tyckte jag själv. Resten av veckan blir det nöjes- och kulturredigering för hela slanten och jag trivs riktigt bra.

I morgon blir det massage efter jobbet, det ska bli riktigt skönt att bli knådad i nacke, skuldror och rygg. Det behöver jag verkligen.

Innan jag slutar... Dagens felstavning: "Hemmlagade köttbullar"...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: