torsdag, juli 17, 2008

En redigeringsdagbok...

Torsdagen är snart över och här sitter jag helt avslappnad och njuter av att jag gillar mitt jobb. Det är något rogivande över att peta saker på plats och få sidor att se fina ut. Dock blir man lite frustrerad när folk inte kodar saker och ting rätt, men... Man kan ju inte få allt. 


Här är det en hel drös som snart går på semester och en hel drös som även kommer tillbaka. Det blir en slags vaktavlösning så här mitt i sommaren. 

Det bidde ingen busstrejk förresten. Jag är väl sist ut i Bloggsverige med den nyheten, men eftersom jag hade en lösning på problemet med skjuts, så kändes det aldrig riktigt som att jag "drabbades". Så det blir buss för hela slanten i sommar. 

Nä, jag ska nog inte kåsera mer om mitt sommarjobb. Jag återkommer med mer "nytt" vid ett senare tillfälle.

Vi hörs. 

Inga kommentarer: