torsdag, juli 10, 2008

Långhelg, halleluja!

Men inte fick jag någon sovmorgon, nej. Med Sotis på besök hade vi båda katterna tillsammans i hela lägenheten vilket ledde till "inbrottsförsök" kvart över fem av en viss mr Fred. Hehe. Han återvände snabbt till gamla, störiga mönster, och därför ska vi hämta en extra kattlåda i kväll.

Jag har varit här och där i dag. Började dagen på Löplabbet där jag köpte ett par nya löparskor. Hur sköna och fina som helst, och jag kunde äntligen slänga mina gamla som jag haft i alltför många kilometrar. Hehe.

Efter inköpet gick jag till Stortorget där mitt magasin, Glamour, ska ha Stiletto Run 2008 i helgen. De 100 första som kom till området fick en goodiebag. Jag var typ nummer 10!!! :D Gissa vad jag var glad över den bagen. En massa parfym, en bok, dvdfilm, hudkräm med b-u-s, ett fint halsband och en sjal, bland annat. Passade på att få fotmassage på plats också. Tyvärr var kön för lång till sminket för att jag skulle hinna bli sminkad innan det var dags för tvätten här hemma.

Har hunnit fixa en sak åt Gummi och nu tar jag det väldigt lugnt, som man ska när man vilar. Hehe.

Lägger in lite bilder från dagen. Ska även lägga in bilder från Pelilla och Jims bröllop. Tyvärr så kan jag inte .zip:a dem i nuläget, så ni får dem senare, Pelilla. :)

Jag återkommer när bilderna är ute på min bildsida. Vi hörs.

Bæjó!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Imorn kommrt Glamour hit (Umeå) och då ska jag också försöka knipa en goodiebag! Lär dock vara mycket mer folk här eftersom dom gått ut med att dom 100 första får en gratis goodiebag! För visst var innehållet värt att få tag på? Vad mer fanns det i!? :)

Anonym sa...

Jag fick bara två parfymer och ingen sjal och resten som du sa..men typ inget annat :(