onsdag, december 19, 2007

Snart är det jul här i vårt hus...

Onsdagen den 19 december är snart över. Här sitter jag och njuter av julgranen som står här framför mig och glittrar. Satte upp den för en liten stund sen och vad mysigt det helt plötsligt blev! :)
Dagarna sedan senaste inlägget har varit bra. Dansade i fredags, i lördags åkte jag till Trelleborg och julpysslade hos pappa. Gummi var sjuk och satt inpackad i sin fleecefilt och programmerade hela helgen. Efter julpysslet fick jag skjuts till Fuglie där jag också sov över eftersom det var julkonsert där dagen efter.

Julkonserten var en historia för sig. Det gick superbra, alla var duktiga och gjorde mycket bra ifrån sig. De enda missödena var att lucians hår nästan började brinna, en av flickorna blev rädd och fick tröstas av altarna och en annan av flickorna svimmade nästan. Mycket drama, men diskret drama. Hehe.

Vad mer? Jag har hunnit göra en hel del sedan dess. Hade avslutning i går med kören. Vi åt god mat och sjöng mycket. Otroligt vad tiden gått snabbt! :) I dag har jag gjort klart version 2 av mina texter och mailat in dem till min handledare. Körde också ett pass "BodyPump", det kommer bli träning under jullovet, till skillnad från tidigare jular. Gött.

Hur ser då julen ut? Mycket mat och umgänge med släkt och vänner. Härligt värre. Vi ska hyra bil under de viktigaste dagarna för att slippa fixa skjuts, åka med bussar, omlokalisera katten och så vidare.

Jaja, inte skriva mer nu. Har "Time Team" på servern och en julgran att njuta av.

Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: