fredag, december 28, 2007

Sista helgen i december, anno 2007

Ja, det känns lite vemodigt. Sista helgen är här, snart är både december och år 2007 över. Ett år som innehållit både det ena och det andra. Men, överlevt har man i alla fall. Hehe. Undrar vad det nya året har att erbjuda. Jag hoppas på examen, jobb och bil. Det är mina tre huvud-wants för år 2008. Sen vill jag självfallet ha mycket mer, men man måste börja någonstans. Hehe.

Den här dagen har innehållit en rengörning av lägenheten. Katten var mindre förtjust när jag drog fram dammsugaren. Rent blev det och var båda nöjda över att det a) blev rent och b) inte tog alltför lång tid. Jag hann ta det lugnt innan det var dags att ta sig ut i mörkret, i riktning mot SATS. Körde ett pass "DansAerobics" med en av mina favoritinstruktörer. Hon har verkligen lyckats med den nya koreografin.

I morgon blir det "SatsAerobics" innan det verkligen är helg. Efter det ska jag gå till Stadium och kolla på nya träningsskor. Har nästan bestämt mig för hur jag ska använda mina julklappspengar. Det blir 1) ny frisyr, 2) klänning + byxor från H&M, 3) Träningsskor. Mina gamla träningsskor har snart tjänat klart, stötdämpningen är inte längre vad den en gång var. Min frisyr har inte sett en sax sedan i början av hösten och min garderob behöver lite hjälp.

Jaja. Orkar inte skriva mer just nu.
Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: