torsdag, december 27, 2007

Officiellt bil-lös...

Bilen återlämnad och den lämnar ett tomrum efter sig. Det är vardagslyx att ha bil, men det lär inte bli någon ny förrän jag har jobb som något - förhoppningsvis journalist. Hehe.
Sittter här och tittar på "The Devil wears Prada", för andra gången på en vecka. Den är mycket bättre än jag trodde. Nästan i "Legally Blonde" och "Never Been Kissed"-klass. :)

Jaja, förutom att sörja en bil och ett filmmaraton utan dess like, så har jag fått skrivet min analys till c-reportaget. Vi har också fått tvättat och skickat iväg ett paket till Ísland, till Gummis son. Han fyller snart år, 10 år, och får en present som matchar den stora dagen. :)
Jag har också ordnat tid hos frisören, tid för hämtning av vår gamla soffa och ringt en hel del andra samtal också. Otroligt vad man kan hinna med mycket på en dag.

I morgon är det städning och DansAerobics för hela slanten. Ska göra det riktigt fint här hemma så att vi, eventuellt, kan få fint besök till helgen.

Men, nu blir det lite "Keeping up appearances" innan sängdags.

Bæjó!

Inga kommentarer: