tisdag, oktober 16, 2007

Tuff Tisdag...

I dag vill jag inte göra allt jag ska göra... Det är när mitt schema samlar på sig många aktiviteter som lat-Stína dyker upp och vill återvända till sängen, under duntäcket...

Men... Dagens to-do:

* Skola 14-16 (dum tid, jag vet...)
* Tåg hem 16.15
* Inom Subway och fixa mat
* 17.11 Buss
* Kör 19-20.30...

Puh, blir trött bara av att skriva ner det. Dessutom har jag fyra böcker att läsa till och med torsdag, tack vare att halva klassen bokat de böcker jag lånat. Någon jag kan låna dem av??? Det är så dumt när det inte finns böcker åt alla och man faktiskt inte har ekonomi att köpa dem heller... Aaaaaaaaaargh!
Så, i morgon: träning + plugg + "Top Model"... Inget annat...

Nu: Dags att börja fundera på lunch... What to eat, what to eat...

Bæjó!

Inga kommentarer: