fredag, oktober 05, 2007

Save the cheerleader, save the world...

Jag är fast i ännu en tv-serie... "Heroes". Har nog bloggat om det tidigare, men det tåls att nämnas igen. Den serien är så sjukt bra! Otroligt bra karaktärer! :) Såg klart på säsong 1 i går och vi har första avsnittet av säsnong 2 här hemma. Wohoooooo! :)

Any-who... Har börjat planera mitt c-reportage och förhoppningvis kan jag få ett extralån från CSN för att täcka kostnader. Men, skicka blanketten då, för tusan! Och varför kan man inte ansöka om detta förbaskade lån på nätet??? Jag blir så trött!

Jaha, vad mer? Har lyckats återfå lite av min före detta förkylning. Halsen kändes lite småskum, har lite hosta och febern, som jag hade i går och i förgår, är äntligen borta! :) Så, i dag blir det "DansAerobics". I morgon: "StepUp" och "SatsCore". :)

Så, en timme tills grupparbetet kickar igång. Det kommer nog inte ta alltför lång tid.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: