måndag, oktober 08, 2007

Inspiration...

Jag överlevde skolan i alla fall. Somnade inte en enda gång, trots att det var nära. Redovisningen gick väl helt ok, även om jag hatar att stå framför folk och snacka... Kvittar hur många gånger jag har gjort det förr - jag är fortfarande lika nervös.

Hade tänkt köra ett "Intervall"-pass i dag, men stack ut och joggade istället. Fick frågan om jag inte skulle ut och springa i dag, vilket jag förnekade. Men, sen på hemvägen kände jag allt mer och mer för att knyta på mig löparskorna för att kolla hur jag låg till - konditionsmässigt - så, det gjorde jag. Att vädret var helt kanon för att vara oktober, gjorde ju inte saken sämre heller.

Jag sprang 6,5 km på 36 minuter, vilket jag anser är riktigt bra. De första 5 fick på 26 minuter och resterande på 10 minuter. Inte dåligt för en som inte joggat sen i början av september. Jag har ju bara hållit till inne på klubben. Kul att se att man ligger på samma nivå som i somras. Gött mos!

Mer? I morgon börjar vår nya kurs... Med slappetider. Antagligen är väl det för att man ska ha tid att läsa kurslitteraturen. Jag måste dock påpeka att jag föredrar förmiddagstider framför eftermiddagstider, vilket är vad vi har fått. Suck.

Något annat jag kan klaga på? Förutom att jag är lite småbutter på Flickr och inte vet riktigt vart jag har csn i frågan om merlån, så håller jag för stunden.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: