onsdag, oktober 31, 2007

Ojsan...

Fick i dag en påminnelse här på bloggen om att jag inte bloggat på länge. Det stämmer alltför väl, jag har helt enkelt inte haft inspiration. Men... Veckan som gått har varit helt okej, det har inte hänt alltför mycket.
I helgen var jag hos Lisa i Helsingborg. Har inte träffat henne på två år, trots att vi typ bor 55 minuter från varandra. Det var jättekul! :) Tack för mig!

Skolan har inte varit helt spännande, har knappt varit där. Har också hunnit med ett besök hos mormor, mamma och Vellingeblomman.

Till helgen ska vi ha den sista "Sex and the City"-kvällen. Innan dess ska jag sjunga med kören och träna lite till. Hehe. Har inget spännande liv för ögonblicket: umgås med sambon, tränar och sjunger.

Vi fick köpt en ny soffa förra veckan. En jättefin, brun IKEA-soffa med plats för hundra personer... Eller tre i alla fall ;-) Köpte också ny vardagsservis och slängde det lilla, gamla vi hade innan.

Oj, detta blev ett skumt inlägg med många lösa fragment. Hoppas det räcker för nu. Jag tänkte snart publicera en bild på soffan, men det gör jag i morgon. Nu ska jag snart se "Top Model" - som jag tycker blir sämre och sämre för varje avsnitt. De (programledaren och coachen - nämner inte deras namn) verkar verkligen tro att de är något... Men, de är verkligen inte Tyra och Miss Jay...

Jaja. Vi hörs.
Bæjó!

Inga kommentarer: