fredag, december 08, 2006

Så mycket av inget

Dagarna passerar förbi, en efter en. 8 december kommen och snart är det jul. Siemens hade varnat för att Gummi inte skulle få så mycket jobb den här månaden, men det har snarare varit tvärtom. Nästa vecka och veckan därpå är näst intill fullbokade. Skönt, så slipper han gå hemma och försöka få dagarna att gå.

What's new then? I tisdags var det skola och kör. I onsdags läste jag hela dagen, tränade "High/Low-intensive-aerobics", samt packade in julklapparna som vi ska skicka till Ísland. I går var jag i skolan hela dagen och på kvällen hängde jag upp julkransen på ytterdörren + packade i ordning lådan till Ísland.
Fick också packat in alla julklappar igår + skrivit alla julkorten. Känner mig superduktig och som det är nu så kan jag slappna av än mer. Har tänkt baka lussekatter idag. Det var ett år sen sist och det receptet jag har är så bra. :)

Ska snart i väg till Trelleborg med bussen. Ska bli tejpad... igen... Men det går framåt. Har inte alls haft ont efter träningen, så snart kan man väl slippa det. Jippie!

Jaja, vi hörs när jag har mer att berätta.

Bæjó!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hello du måste skriva om lennon, 8. des. and cry little
:)

Stína sa...

hehe... i kväll :)