torsdag, december 14, 2006

Baka, baka kaka

Så, då är snart ännu en vecka över. Vad har jag åstadkommit på denna ivägrusade tid? Hm... I tisdags var det körövning in Fuglie - det gick bra. Var helt förvånad över att barnen höll sig tysta och lugna.

I går var jag i skolan hela dagen. Wow, vad segt det var. Roligast var att se allas bilder. Uppgiften var nämligen sådan att vi skulle gestalta tre valfria medieteorier med bilder. Jag satt ett par timmar i förrgår med att klippa och klistra i Photoshop. Det roligaste vi har gjort på den här kursen. I går kväll var jag och tränade utan tejpad fot. Fick lite värk, men det gjorde inte ont.

I dag har jag varit i skolan mellan 10 och 12. Gick en runda i stan och kollade lite innan jag begav mig hemåt. Fick se Björn Ferry skjuta felfritt och komma på en tredjeplats i herrarnas sprintlopp i skidskytte. Duktigt! :)
Har också bakat pepparkakor idag utav degen jag fick av mormor. Hon gör nog den godaste degen ever. Pepparkakorna blev helt perfekta.

Vad mer? I morgon ingen skola, men plugg likväl.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: