måndag, december 04, 2006

December månad

Fjärde december och tiden den bara flyger i väg. Snart är det julafton och sen nyår och sen sommar igen. ;-)

I lördags städade vi som galningar. Nanna kom och hjälpte lite. En propp small så det bar i väg till Statoil för att köpa nya. Är överlag mycket, mycket nöjd med hur julfin vår lägenhet blev. Rött och fint! :) Här kan ni se lite bilder.

I söndags fick jag skjuts av Köran till Bodarps kyrka. Kören skulle sjunga in första advent och Gummi var inte precis sugen på att stiga upp tidigt för att sitta i kyrkan... Hehe... Konfirmanderna läste supersnabbt och effektivt ;-) och vi sjöng helt fantastiskt bra. En tjej somnade under predikan, och hon satt till och med längst fram... Starkt jobbat... ;-)

Gummi hämtade mig efteråt och det bar hem till mamma där vi åt gås tillsammans med mormor, Ove, Tobbe och Maria. Oh, vad gott det var! Oh, vad mätt vi alla var! :)

I dag har jag pluggat, lämnat in Gummis arbetspapper för november samt tränat "BodyCombat". Höll på att svimma under träningen, men blodtrycket rätade upp sig ganska snabbt igen, så det var ingen fara. Foten höll superfint.

I morgon - skola 10 till 12. Är det lönt att ens ta sig dit? Så få timmar och så mycket att läsa. När jag bloggat klart här så ska jag läsa klart allt inför föreläsningen.

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: