torsdag, maj 04, 2006

Skåne igen

Så bär det åter igen ner till Skåne den här våren. Känns som att man är där hela tiden eftersom det blivit så ofta... Hehe... Men, det ska bli kul och de har det dessutom mycket varmare än sommarvärmen här uppe, så skönt ska det också bli. :)
Har packat lite flyttlådor som vi ska ha med oss... Ja, jag sa "vi". Det var ju egentligen bara jag som skulle ner, eftersom jag ska skriva intagningsprov till journalistutbildningarna vid Lunds Universitet och Skurups Folkhögskola, men nu blev det lite ändrade planer. Bara kul det, slipper ju köra ensam imorgon... Hehe...

Väl nere i Skåne ska vi titta på lägenheten, skriva kontrakt, jag ska sjunga med kören, jobba lite i trädgården, plugga lite paper, skriva prov och sen ta det lugnt. Ska bli skönt att slippa stressa runt som man alltid gör... Men, det kommer säkert att sluta med att man stressar runt ändå... Hehe...

Jaja, får väl ta och kolla DN en sista gång och sen gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon...

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: