torsdag, maj 18, 2006

Hemma i Skövde igen

Kom hem igår eftermiddags med tåget. Sofie hämtade oss på stationen (jag och Fred), det var verkligen jättesnällt av henne. :)
Gick senare och handlade på ICA, fixade lite med mitt paper och tog det sedan lugnt resten av kvällen.

Idag har jag suttit i skolan halva dagen och pillat på min film. Har exporterat "Axatorp"-biten och haft handledning idag. Det gick bra och Tyrone verkade nöjd.
Köpte biljett till "Golden Globe"-sittningen och gick sen hem vid lunch. I eftermiddags arbetade jag en hel del på mitt paper och mailade in det till Tyrone igen. Körde till MAXI (tack, Axel och Ingibjörg för lånet av bilen) och köpte DVD-skivor och fodral... Ska bränna till en massa nu... Hehe...

Imorgon är det upp tidigt, liksom idag. Ska gå igenom min film igen och kolla småsaker. Det är tänkt att min film ska exporteras och brännas nämligen. Målet är att vara klar imorgon eftermiddag... Usch, känner mig helt nervös bara över det...
Ska även skriva ut ett DVD-omslag som jag suttit och arbetat med idag. Det blev bra, ska bara se om det passar fodralen.

Jaja, slökikar på semifinalen i "Eurovision Song Contest"... Áfram Silvía Nótt! :)

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: