tisdag, maj 02, 2006

Good news, everyone

Ja, äntligen kan man presentera lite goda nyheter.

Projektet: Går framåt. Sofie hjälpte mig att bränna min första DVD-version idag. Blev mer nöjd med ljudet än vad jag trodde jag skulle bli. Hittade lite småsaker som jag ska pilla med imorgon eftermiddag.
Har handledning kl 13.30 imorgon, och jag hoppas att Tyrone bara har bra saker att säga om mitt paper... Hehe...

Den goda nyheten: Har tackat ja till lägenheten som vi har haft på G sedan början av april. Visst, Gummi har inte fått jobb än, men vi har råd med de första månaderna, så lite gambling är det allt... Hihi... Klicka här, så ser ni på en karta vart i Malmö det är vi ska bo. Weee... Me, happy-bappy! :)
Om ni väljer "flygfoto" så kan ni se huset och även hur nära vi ligger Triangelns köpcenter (På den vanliga kartan ligger Triangeln snett ner till vänster om texten "Lugnet", vid den grönfärgade halvcirkeln). Kanonläge till billigt pris. Me likey!
Mer info: Det är en trea, 84 kvm, balkong & badkar, garage och gång- och cykelavstånd till allt.

Mer: Bakar för ögonblicket, har tittat på "Grey´s Anatomy" och ska surfa lite innan sängdags. Ska upp tidigt imorgon, har ett ärende att fixa i stan innan redigering och "StepUp".

Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: