fredag, augusti 05, 2005

Nyss kommen från norr :)

Vi kom fram vid halv fem-tiden och ska bo dessa sista dagarna hos Anton, Gummis halvbror, som bor i Akranes. Akranes är en liten stad/litet samhälle nordväst om Reykjavík och det tar cirka 40 minuter att köra in till "storstan".
Har redan tagit bilder och jag ska försöka att blogga var dag nu så att ni får se mer bilder och så. Imorgon ska vi till Reykjavík och shoppa lossKringlan och Smáralind. Båda ställena tillsammans erbjuder otroliga shoppingmöjligheter och jag vet en liten flicka som kommer att befinna sig i shoppinghimlen imorgon. Ni som känner mig vet att jag är var killes dröm, dvs. hittar jag något så går jag direkt in och köper det. Jag springer inte runt i 150 affärer för att gå tillbaka till nummer 1 för att köpa plagget/saken där... ;-) Hehehe...

Efter det ska vi äta på "Ruby Tuesday" och försöka träffa Dana och Sverrir, gamla Skövdebor som bor i Reykjavík. Mycket kul och förhoppningsvis många bilder. ;-)

Nu ska jag åter gå och vara social. Hoppas ni gillar bilderna jag tagit so far. :)

Bæjó!

Inga kommentarer: