torsdag, augusti 25, 2005

Mina nya höstskor

Här är de! *Dreggel, dreggel* ;-) Köpte dem igår, och de är så perfekt fodrade att de kan användas både höst och vinter. Jag får dessutom 400 kr av jobbet att handla ett par skor för i höst, det får bli en senare fråga.

Hade dramaturgilektion idag som var mycket intressant, men litteraturlistan var gigantisk. Så, på väg till schemamötet på jobbet införskaffade jag mig en massa dramer och annan kurslitteratur till värdet av ca 650 kr... *suck* Men, eftersom jag kunnat spara undan lön och annat så under sommaren så går det bara fint. :)
Schemamötet gick bra och jag fick tre tider för månaden framöver. Vi ska även ha en kick-off i början av september med bowling, mat och annat kul. Sen ska vi till Varberg i mitten av samma månad på ett föredrag på huvudkontoret. Ska bli intressant. Hoppas man får lite mer koll på nästa säsongs skor ;-)

Nu ska jag strax laga mat, sen ska jag slappa framför tv:n hela kvällen. Imorgon ska jag inhandla mina kompendier och läsa halva dan. Har "MacBeth" och "Hamlet" + lite inför kursen i kreativt skrivande att bita tag i. Önska mig lycka till! :)

Ha det så bra!

Bæjó!

Inga kommentarer: