söndag, augusti 28, 2005

Dålig stil, Liseberg!

Varför skär man ner öppettiderna medan det fortfarande är augusti och sommarvarmt? Det finns faktiskt folk som har tid att åka mitt i veckan också. Kollade precis öppettiderna inför utflykten västerut imorgon, men se! Nej, klart de hade stängt. Bara öppet torsdag-söndag. Och vilka öppettider sen, 15-23 på torsdagar och fredagar, men sen hyffsade tider till helgerna. Dessutom öppnar inte allt förrän två timmar efter, torsdagar och fredagar. Ska man vänta till kl 17 innan man får åka allt? Kul att åka dit om man måste hem igen inom ett par få timmar.
Visst, jag förstår att vi är på väg in i lågsäsong, men ändå. Det finns folk som fortfarande har semester, även om den procentenheten är låg. Jaja... Vi får väl åka till helgen istället... Ville bara få ut min frustration över detta faktum. Vad ska jag då göra imorgon?

Annars? Dagen har varit lugn, har kollat igenom mina tjejfilmer, "Legally Blonde" och "Never Been Kissed" och ätit M&Ms. Gummi har legat på soffan och kollat igenom "Family Guy" tillsammans med katten på datorstolen.

Nu ska jag kolla på en dokumentär om flygvärdinnornas historia... Väldigt intressant! :)

Vi ses!

Bæjó!

Inga kommentarer: