söndag, maj 02, 2010

Sköna maj, välkommen!

Första helgen i maj är snart till ända och en ny vecka är här inom kort. Den inleds med ett tandläkarbesök. Hu! ;-) Eller inte riktigt, ska träffa en tandhygienist, om man nu ska vara noggrann med detaljerna.

Annars har helgen varit riktigt fin. I torsdags städade vi lägenheten inför besök av våra vänner från Uppsala, som var på väg hem från Legoland. De kom sent i fredags kväll och åkte hem i förmiddags. Riktigt kul med besök. I lördags var jag på ettårskalas för lilla Emla medan Gummi underhöll gästerna. De åkte till Köpenhamn och var där nästan hela dagen. När de kom hem så hade de köpt med sig en massa isländskt godis. :)

Den här helgen har också innehållit en del träning för min del. I lördags förmiddags var jag ute och joggade innan frukost och idag joggade jag till och från simträningen. Min fot kändes helt ok och det verkar som att mitt problem håller på att gå över. :)

Jag har lagt över lite bilder från helgen här. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: