söndag, maj 23, 2010

Lite gott och blandat

Nu är en kanonhelg snart till ända. Jag var totalt däckad av feber i torsdags, i fredags var jag tillbaka på jobbet och tog det sen lugnt resten av dagen. Igår var vi ute hos pappa och Gunilla på kvällen och grillade. Tog lite bilder som jag lagt upp här.

Idag har en del av kören varit ute på Maglarps kyrkoplats för den årliga friluftsgudstjänsten. Kontraktsprosten Centervall deltog också och invigde det nya träkorset de satt upp där. Vi sjöng tre sånger och trots min misslyckade uppsjungning (raspig röst pga. förkylning) så gick det riktigt bra att sjunga när det väl var dags.
Synd bara att solen försvann halvvägs in i gudstjänsten. Terminsstart för kören blir i början av september men jag kommer nog att ha körabstinens lagom till tisdag, nästa vecka. Hehe.

Vad mer? Har hunnit få undan lite jobbsaker som jag ska ha klart till fredag. Är nöjd med resultatet och nu har jag bara kvar att fixa över saker till min nya dator. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: