torsdag, april 29, 2010

Snart är det helg igen...

... och inte ett enda inlägg har jag lyckats författa under de första fyra dagarna. Jaja, förutom jobb och sånt så har det inte hänt alltför mycket. I måndags blev det träning efter jobb, i tisdags var det körsång och igår tog jag det lugnt när jag kom hem. I kväll offrade jag min simning så att vi kunde storstäda lägenheten. Vi får nämligen Uppsalabesök imorgon. :)

Det blev en del saker som kom upp på loftet och Gummi passade på att ta ner balkongmöblerna därifrån. Det har nu blivit så pass varmt ute att man kan sitta där ute utan att frysa.

Imorgon har jag ansvar för förmiddagskaffet och sen ska jag förbereda ett par saker inför helgens aktiviteter. På vägen hem blir det ett träningspass och sen en kort shoppingrunda i valfri matbutik.

Helgen ser ut att bli riktigt bra. Jag ska på ettårskalas på lördag medan Gummi underhåller våra gäster. På söndag blir det simning och lite annat. Nice, very nice. Nu ska jag titta på "Lyxfällan". Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: