torsdag, april 08, 2010

Lycka är...

... att slippa sitta i en bil längs Drottninggatan/Regementsgatan på vardagseftermiddagarna efter klockan 15. Så många bilar! Själv kryssar jag mellan stillastående bilar när jag korsar gatan vid brandstationen på min apostlahäst. Det är nice att promenera. Gnägg.

Lunchen gick bra idag, brände dock såsen lite men tack vare lite husmorstips från en kollega så räddade vi den. Dagens lunch var lammfärsmedaljonger med potatis, ärter/morötter, bulle, pålägg, kaffe och kaka. Imorgon ska jag göra spenatsoppa och baka några bullar till.

Nu på kvällen har jag även varit och simmat. Mina ben funkade riktigt bra på all bröstsimsträning och det blev även lite medley. 300 meter bröstsim var otroligt meditativt. Jag låg och räknade simtag hela tiden och gled långt per simtag. Till slut var jag så pass yoga-avslappnad att jag var tvungen att nypa mig i armen för att vakna till efteråt. ;-)

Nu ska jag kolla vidare på "Lyxfällan". Mer än 100 000 kronor på första budgettavlan! Helt otroligt!

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: