söndag, april 11, 2010

Vattendjuret

Jag är så himla trött i hela kroppen. Efter träning i fredags och vilodag igår så passade jag på att simma 2 050 meter på drygt 70 minuter i morse. Det var en ren "nöta-längder-träning" idag som kändes riktigt bra i hela kroppen, både teknikmässigt och fysiskt. Känner mig himla nöjd med det jag åstadkom och efter en snabb lunch så blev det veckoshopping på Willy´s, där jag dessutom gjorde värsta klippet. Schollsandaler med rem bakom hälen (till jobbet) som var nersatt från 499 kr till 199 kr! Behöver ett par rejäla sandaler som jag kan jobba i när den skånska sommaren slår till med höga, sneakerovänliga temperaturer.

Nu har vi en ny vecka framför oss. Jag har lite saker som jag ska prova och det ska bli spännande att se om det funkar. Har gjort en liten veckoplanering som jag ska försöka att hålla. Så, vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: