fredag, april 16, 2010

Nytt hår!

En ny Anna Wintour är född! (Till utseendet i alla fall, hehe) Var hos frisören idag och skulle egentligen klippa topparna och färga utväxten, men under dagen hade jag format en tanke i mitt huvud om att kanske ta saker och ting ett steg längre. Att kanske bli av med lite halvt livlöst hår. Sagt och gjort, cirka 20 centimeter hår försvann i ett nafs och en ny bob-stil växte fram. När klippet var gjort färgades utväxten och det blev även gjort lite blondare slingor. Jag är supernöjd med resultatet! :)

Arbetsveckan har varit intensiv men samtidigt lugn. Veckans lunch blev kycklingspett med grekisk pastasallad, bullar med pålägg och till kaffet en chokladbrownie/kokoskaka som blev helt underbar! :) Passade på att baka extra bullar till kyrkkaffet och kakresterna frös jag in idag. Mitt i förberedelserna inför lunchen fick jag besök i form av en körkompis. Oväntat och superkul! :)

Helgen kommer att blir halvt om halvt intensiv. Har lite saker på schemat som jag ser fram emot.

Nu ska jag titta på "Air Crash Investigation". Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: