söndag, augusti 02, 2009

Ny bild!

Hela den här helgen har varit underbar! Lördagen började med städning och tvättning innan jag mötte upp med Nanna, Johanna, Maria och lilla Emla på "Bröderna M" vid Gustav, där jag blev bjuden på trerätters. Tack för trevligt sällskap och mycket god mat! :)

Idag var jag, Nanna och Jenny uppe på tolfte våningen i Turning Torso, på "the Studio", där vi blev stylade och fotograferade i tre olika outfits. Jag hade med mig min bröllopsklänning, min nya h&m-klänning samt en kavaj med leggings och en lös t-shirt. Till det hade jag mina nya klackar. Bilderna blev superbra och jag kom därifrån med fem fina bilder, varav en ni kan se här på bloggen. Jag har lagt upp bilderna på min fotosida.

Tack alla som bidragit till att göra den här helgen helt underbar! :)

Nu ska jag göra saker och ting iordning inför en ny vecka. Vi hörs!

Bæjó!

2 kommentarer:

Maria sa...

Holy moly, shit va snygga bilder. Jag diggar den när du har solglasögon starkt!
Tack för en supertrevlig kväll i lördags!
kram
Maria

Stína sa...

Tack själv! :) Ja, vi blev riktigt nöjda med våra bilder! Tyvärr fick man ju vänta lite grann, men det var det värt.