fredag, augusti 21, 2009

Fredag med sommartips

Jag hade äntligen med en skrift i tidningen i dag. Mitt ansikte prydde B1:an i dag tillsammans med ett sommartips. Jag blev riktigt nöjd med tipset och hoppas det kan hjälpa andra att hitta ett roligt sällskapsspel inför hösten.

Helgen är kommen och med den kom regnet till friidrotts-VM i Berlin. Det verkar som att nattens regn- och åskväder lämnade Malmö och stack söderut. Inte mig emot, jag föredrar sol på sommaren. Augusti är snart också slut och min födelsedag (och september då samtidigt) närmar sig med stormsteg.

Jag har dessutom fått in en riktigt bra rutin på träningen. Mitt knä och min höft verkar ha repat sig riktigt bra och i morgon ska jag testspringa på löpband, för säkerhets skull med motlut. Sen blir det tvätt och därefter ska jag ta det lugnt.

Har inte mycket mer att skriva just nu. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: