tisdag, september 30, 2008

Ledamot Knutsson

Ny vecka med nya möjligheter. Började dagen med att bocka av ett par punkter på en to-do-lista jag skrev i går på jobbet. Ett antal telefonsamtal behövde ringas och en del besök bokas. Nu har jag bara ett par kvar... Puh! :)

Har även fått tvättat och handlat, man får passa på när det finns en ledig dag. Till lunch gjorde jag en viktväktarsoppa med svarta bönor och kidneybönor. Mycket gott och sjukt mättande.

I kväll var det äntligen dags för kören, har haft en veckas uppehåll sedan konserten, och det var också årsmöte. Ordförande satt kvar och jag blev invald som styrelseledamot på två år. Kul att kunna engagera sig för något man brinner för. Fick en ny sång också, från musikalen "Dåliga människor". Det är första gången man sjunger på skånska också, ska tilläggas. Intressant och kul.

Så vad mer? I morgon bär det av till YA för en omgång kvällsredigering. På torsdag är jag lite ledig och sen blir det redigering fredag och söndag. Härligt när veckorna fylls på med jobbtillfälle efter jobbtillfälle. Bring it on! :)

Hm, har nog inte mycket mer att förtälja... Återkommer med nytt så snart det blir något.

Vi hörs.

Bæjó!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kristin!

Har läst mycket om varlsen på Sony Ericsson den senaste tiden och har för mig du har skrivit att Gummi jobbar där. Har han drabbats?