onsdag, september 24, 2008

Newsflash!

Onsdag... Den dag på veckan man vet att helgen är nära. Hehe. I dag har jag varit i Trelleborg och skrivit lite artiklar. Blev först ivägsänd till gymnasiet för att träffa fyra killar som fått stipendie att åka till Saint-Barthélemey. Sen gick jag ner till Trelleborgen för att närvara på ett pressmöte inför Skördefesten som ska hållas där på lördag. Spännande värre! :)

Och så har jag en rolig nyhet: Gummis föräldrar kommer hit strax innan jul och åker hem igen kring trettonhelgen. Vad kul det ska bli! Det blir som en kombinerad födelsedagspresent och julklapp till dem från alla syskon, respektive och barn. :)

Jo, det kommer mer nyheter. Jag har fått lite mer tider i Trelleborg. Liksom hundar och katter lystrar till ordet "mat", så lystrar jag till orden "vikarie" och "extra tider". Bring it on!

Nej, jag ska ta och avsluta här nu...

Vi hörs...

Bæjó!

Inga kommentarer: