måndag, augusti 04, 2008

Ett väldigt bra tag sedan sist...

Lite mer än en vecka sedan jag skrev här sist. Det har inte hänt alldeles för mycket sedan sist heller. Jag har jobbat och stått i, gjort fina och mindre fina sidor och hoppat in som reporter en dag.
I lördags hjälpte vi Nanna och Bubbe att flytta till sin nya, fina lägenhet. Jag är inte liiiite avundsjuk på deras walk-in-closet.

Så, vad händer annars? I dag är det den första riktigt regnruskiga dagen. Vi hade stora planer på ett regnjobb till morgondagens tidning, men lagom tills det var dags för det så slutade det regna och solen tittade fram bakom de mörkgråa molnen. Med tanke på att ovädret låg runt stan så kände det som att Trelleborg var i stormens öga.

Sommaren har varit underbar hittills. Det enda jobbiga är att jag inte vet vad jag ska göra om tre veckor. Har jag jobb? Ska skicka ut ansökningar den här veckan och sen hålla tummarna att jag kanske kan få in fler fötter i branschen.

Nä ska inte skriva mycket mer. Ville bara ge ett livstecken här.

Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: