tisdag, augusti 19, 2008

Sista veckan i Trelleborg

Ja, det har nästan gått en hel sommar och mitt sommarvikariat som redigerare är slut på fredag. Än vet jag inte exakt hur det blir till hösten, det finns lite planer men jag får återkomma till det i morgon när jag pratat med lite folk.

Var på bio i helgen och fick äntligen sett "Sex and the City"-filmen. Åh vad bra och sockersött rosa den var! :) Kom därifrån, i högklackat, med ett stort leende på läpparna.

Sen är jag också gräsänka för närvarande. Gummi åkte till Ísland i söndags och besöker sina föräldrar och sin son. Jag har blivit lovad isländskt godis, så det är helt okej. ;-)

Vad kan jag skriva mer? Sitter med planering inför mitt födelsedagskalas. That´s right, jag fyller år snart, mycket snart. Blir hela 25 år och borde nog räkna mig själv som riktigt vuxen. Eller? Man kanske är vuxen på utsidan, men fortfarande som ett barn på insidan. Hehe.

Nä, ska lägga mig i badkaret och så småningom blir det läggdags i en någorlunda ordentlig tid. Lagade köttfärssås innan inför de andra kommande dagarna, så nu blir det ordenliga matlådor istället för viktväktarnas färdigrätter.

Vi hörs!

Bæjó.

Inga kommentarer: