onsdag, augusti 13, 2008

Höststormar utanför mitt fönster

Här på jobbet är det lugnt och skönt. Det känns som att man sitter mitt i stormens öga, så här inomhus, medan det blåser stormstyrka utanför. Färden hit var vinglig, kände hur sidovinden tog tag i bilen i omgångar. Jag behövde ibland inte använda ratten för att ta mig ut i omkörningsfilen. 

Tur att jag inte åkte buss, det hade nog inte varit så jätteroligt med de kastvindarna. När jag väl kom ner hit till stan kände jag hur hela bilen vibrerade när vi stod stilla vid ett rödljus. Wow. Kan också tillägga att det var en bra sak att jag inte använde hårtorken till mitt hår i morse, det tog vinden hand om. :)

Det verkar ju (tyvärr) som att hösten har kommit, och vi är halvvägs genom den varmaste månaden på året. Glömde jackan hemma, men det var tur att jag i alla fall tog en herrskjorta på mig över linnet. Satte ett brett skärp i midjan och kombinerade med mina svarta Cheap Monday-jeans. Bra och varma kläder när det blåser sommarsnålt utanför. 

Annars har jag varit duktig i dag. Är klar med mitt förmiddagsarbete och försöker få tag i folk angående en bilaga vi ska ha. 

Vi hörs!

Inga kommentarer: