onsdag, maj 11, 2005

veckan går och går...

hade ett jättebra upplägg för den här sidan häromdagen, men jag har glömt det. typiskt mig... :þ
inte mycket har hänt sedan söndags. skolan funkar ganska bra, fotograferade idag hemma hos ann. det gick jättebra och det tog inte lång tid alls. sen hade jag nästan heeeela eftermiddagen ledig och spenderade den i sängen, läsandes margit sandemos bokserie, "sagan om isfolket", som jag typ redan läst tre gånger men som är så himla bra att jag ska läsa om den. :)
jag har ju, som bekant, alla hennes serier och nästan alla av hennes fristående. återstår väl högst 10 av hennes fristående, men annars är allt komplett. klickar ni på länken ovan så finner ni information om hennes serier.

mitt nya liv, med att räkna viktväktarpoints igen och träna och bara ha en dag i veckan då jag får äta nästan vad jag vill, fungerar alldeles utmärkt. otroligt vad snabbt man vänjer sig vid gamla takter. mer info? klicka här i så fall.

veckans inköp: inga kläder eller skor, tyvärr... :( däremot de ursmaskiga "mums-mums" från cloetta har hamnat på min inköpslista. de är nog de godaste gräddbullarna jag någonsin ätit, om man bortser från maglarpsbullens gräddbullar. och bara 80 kalorier/st... weee....

hm... gummi var och blev av med mohikan-frisyren igår, så nu har han en snygg, kort frisyr. jag älskar fortfarande mitt nya, korta hår. är hur nöjd som helst och kommer nog att ha det så ett bra tag framöver.

nya matvanor: jói var här igår med lunnefågelskött... det var en helt ny upplevelse på matfronten, men mycket gott var det. tack så mycket!

men, nu ska jag slappa vidare med en pocketbok i handen och lite cola light i en plastmugg i andra handen. ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: