torsdag, maj 05, 2005

ny frisyr & nytt liv!

frisyren: lägger upp bild här så fort jag får ordning på mitt uppladdningsprogram! :) var nere hos binna i eftermiddags och fick klippt en kort frisyr. i och för sig så ska jag lägga upp bilder i albumet "skövde" på min bildsida, så ni kan ju alltid surfa dit, vettja! ;-) det är i alla fall en kort frisyr. det är klippt i etapper och det längsta håret är strax ovanför axellängd. jag är jättenöjd, tack binna!!!

nytt liv: har jag också nu för tiden. började räkna viktväktar-points igen när jag insåg att jag totalt tappat kontrollen. är på dag två idag på points-plan och det går jättebra! :) den här gången ska de få kilon jag ska ner, försvinna och allt ska göras ordentligt!

skola: går också bra. har suttit med gruppen i e-008 de senaste två dagarna och arbetat på layout till projektets hemsida. förhoppningsvis så blir det superbra! :) ska nästa vecka ta några bilder till och vi har bokat kamera och ljus. hade bara våra lärare planerat bättre så hade vi inte varit så frustrerade över det faktum att vi helt plötsligt ska delas upp i tre grupper. vi ska där sköta allt som har med vår utställning att göra! vad störigt när allt är så himla flummigt. vilket schema gäller? varför måste inte lärarna vara lika "seriösa" som sina studenter? allt är en flummig "skandal" och kommer att tas upp i kursutvärderingen!

fick idag också reda på att jag fick VG (!!!) på min b-uppsats! är superglad över detta faktum!!!

övrigt: har idag "bokat" två stolar och en tvättställning som drengur ska sälja inför flytten till ísland. han och jóna säljer också en massa annat, men det var det som intresserade mig och gummi mest.
imorgon är det fredag igen och på lördag blir det 25-årsfest hos grétar. ni lär få se bilder därifrån på söndag. tills dess, "live long and prosper"!

bæjó!

ps. beklagar den lilla texten, men blogger.com vill inte låta mig använda "small" till textstorlek, utan jag får välja mellan "normal" eller "tiny". så, det ser bäst ut med "tiny". ds.

Inga kommentarer: