lördag, maj 07, 2005

krikelin & pims

yeeeees. det blev en tidigare blogg än vad jag tänkt mig. har precis kommit hem från en trevlig kväll nere på stan med gummi, ari, guðni, axel och óli. vi har varit på krikelin och pims och druckit lite grann. jag lyckades undvika alla slags frestelser ikväll och kom hem utan en enda points spenderad... weee.. :) har ett par bonuspoints som jag ska använda imorgon kväll istället.
var och tränade step innan idag. det var jättekul och jag svettades hur mycket som helst. det fanns inte en yta på överkroppen som var torr när vi var klara. :)

imorgon är det lägenhetsstädning, slappa och födelsedagsfest. måste hitta en fin present till 25-åringen grétar! han har visst redan fyllt år, idag (eller igår eftersom klockan är strax över midnatt).. så grattis grétar!

nu ska jag göra annat! ha det så bra!

bæjó!

Inga kommentarer: