tisdag, juni 07, 2011

Ooops!

Det har varit ett tag sen jag skrev sist och helt plötsligt har det blivit sommar. Hur hände det? Våren och påsken flög förbi snabbt och till helgen är det pingst.

Jobbet går strålande, förutom att jag just nu är sjuk. Fick ont i halsen i förrgår och igår hade jag mer ont samt en feber på över 39 grader. Idag gick jag till faster doktor och fick tagit prover. Det visade sig vara en bakterieinfektion i halsen. Sänkan de tog var på 54 (normalt värde ligger på mellan 0 och 15) och jag fick utskrivet penicillin i form av gigantiska tabletter. När halsen är svullen så borde man få mindre (och mer lättsvalda) tablet
ter, men ack nej, man får de största som finns. :-P Dessutom är det hög smittorisk på mig de första två dagarna, så jag är i en slags karantän från alla (utom G och katten... hehe...).

Tänkte snart lägga upp lite bilder på bildsidan. Den har jag inte heller uppdaterat sen sist. Usch, jag är verkligen en dålig bloggare och borde skämmas. Hehe. Vi hörs!

Bæjó!

Inga kommentarer: