måndag, juni 13, 2011

Duktig dag

Jag har haft en riktigt effektiv dag: först en skolavslutning i kyrkan och sen städning av Gamla kyrkan. Hann däremellan att fixa lite små vaktmästarprylar åt mina kollegor. Hade sen en vigselövning i en annan kyrka med ett par som ska gifta sig till helgen. Ska bli kul att vara vaktmästare på det bröllopet, de är så himla härliga. :)

När jag kom hem så hade veckans Linas matkasse kommit och stod och väntade på mig utanför dörren. Himla fin kasse, återigen, och jag ser fram emot att laga allt i receptboken. Efter middagen fick G ett ryck och började röja i datorrummet, då fick jag också ett ryck och städade toaletten och röjde också litet grand. Jösses amalia! :-P

Min röst har idag varit en blandning mellan kråka och målbrottsyngling. Sjukt jobbigt att försöka kontrollera rösten när man helst av allt bara vill pladdra på, utan bekymmer. Hoppas att det är bättre imorgon. :)

Nä, nu har jag skrivit av mig för idag. Vi hörs.

Bæjó!

Inga kommentarer: