onsdag, juni 08, 2011

Linas matkasse

Nu har vi provat Linas matkasse i två veckor (eftersom jag jobbar som jag ibland gör, så räcker en femdagarskasse i två veckor för oss) och på måndag får vi leverans nummer två. Gårdagens rätt var köttbullar med potatis (ris för G), citronsås och en varm haricot vertssallad. Mycket gott. Dagens rätt var ännu godare: rökt makrillfilé med potatissallad (pastasallad för G). Mums! Och det bästa är att recepten är för fyra personer, så för oss innebär det varsin lunchlåda också. :)

Ja, vad mer? Idag är jag riktigt pigg, ingen feber och halsen är nästan smärtfri. Så skönt att penicillinen funkar som den ska. Nu får jag snart jobba igen. :)

Den här dagen har spenderats på soffan. Jag har kollat på en massa avsnitt av "Air Crash Investigation", haft flygplansspaning och ätit svenska jordgubbar med vispgrädde och socker.

Inget mer för idag. Vi hörs.

Bæjó!


Inga kommentarer: